Tierradento

21 februari 2017 - San Andrés, Colombia

Tierradento zo word het dorpje hier ook genoemd waar we vandaag zijn. We verblijven hier 3 nachten. We zijn vanmorgen vertrokken uit San Agustin met een taxibusje naar het busstation en vandaaruit met een terreinwagen, die we ook wel nodig hadden gezien sommigen stukken weg, naar het dorpje San Andres de Pisimbala. Het was een prachtige rit door mooie natuur en bergen. We slapen hier in een gebouw gemaakt van bamboe. Morgen hebben we een grote wandeling voor de boeg door de prachtige natuur hier. Het is een vervolg op onze vorige plaats San Augustin waar we ook van andere stammen de graftombes gaan bezichtigen, graftombes van El Aguacate, vanwaar we ook een prachtig uitzicht gaan hebben op de verschillende valleien, El Duendo en Segovia. We laten ons weer verrassen...

1. Ome Jo:
    23 februari 2017
    Lieve Mensen :loon naar werken begrijp ik.
    Ik bedoel te zeggen er is veel onconfortabel reizen voor nodig om op deze mooie plekken te komen ,en de reisleiders zijn natuurlijk ook een geschenk uit de hemel , dit is een eenmalige ervaring ,die jullie meer als verdienen ,grijp hem aan ,goed gedaan mensen