Weer verder..

4 maart 2017 - Medellín, Colombia

Hola,

Vanavond vertrekken we uit Medellin en gaan we door met de nachtbus naar San Bernardo. We logeren dan een paar dagen in het huis van Adriaan en Luz. We zullen hier dan wat familie's bezoeken. Het lukt op het moment niet om foto's te plaatsen te weinig snelheid hier. Berichtje lukt gelukkig wel. We zijn gisteren met de metro door deze wereldstad gegaan. We zaten als sardientjes in blik in de metro. Mega druk! Maar dat is hier overal. Het is hier net of je over een kermis loopt zo druk. Overal waar je kijkt en loopt staat het vol met kraampjes. Alles lijkt hier op elkaar, ongelooflijk. Voor ons is 2 dagen genoeg hier. Het is wel echt de moeite waard om het hier gezien te hebben en er een keer geweest te zijn. De mensen werken hier wel hard. Veel werken er hier 7 dagen per week en staan met een kraampje hier. Gemiddeld werken ze 12u per dag hier. Hier is wel een groot verschil te zien tussen arm en rijk. In het centrum van de stad heb je echt de mensen die wat te besteden hebbben. In de buitenwijken heb je alleen maar krotten en hier kun je als toerist ook beter niet komen. Het centrum van de stad is veilig. Gisteravond hebben we op kosten van het hotel een cocktail boven op het terras van de 8e verdieping gedronken. We hadden hier een prachtig uitzicht over een mooi verlichte wereldstad...

1. Ome Jo:
    4 maart 2017
    Goede Dag ,ik dacht dat niet ophield met dat mooi weer spelen ,nauw ik benijd jullie niet ,en wel
    Maar de kilometer maken op de grotendeels onverharde weg is mijn ding niet .en dan ook nog met de
    nacht bus ,in die gebieden ,dan speel je eigenlijk met je leven!
    Maar goed voor wat hoort wat ,en hier wil het ook maar niet echt lente worden ,ik heb nog geen kwartier kunnen eideksen op een warme steen zoals de hagedis dat doet .
    Dus kwa weer hebben jullie nog niks gemist,breng de lente op z,n mist maar mee deze kant op!
    Ik hoop elk geval dat jullie je daar in het dorp nog een beetje verdienstelijk kunnen maken
    ,want jullie hebben genoeg geïnvesteerd om er te komen
    Want dan weet ik dat mijn jaarlijkse sponsoring ook goed ,terecht komt.
    Ik hoop dat jullie mijn daar een positief verslag van uit brengen.
    Tot het weer eens is !
    Veel groeten oet de heeeeeeeeeg vaaaaaaaaan mestreeeeeeeech
    Brocante Ome Jo