Bogota

17 februari 2017 - Bogotá, Colombia

Hola, we zijn inmiddels in Bogota aangekomen na een vliegreis van 10,5 uur, iets minder dan gepland, maar.. dat vonden wij niet erg natuurlijk. Adriaan en Luz stonden ons op te wachten op het vliegveld waarna we met een taxi naar het hotel in Bogota centrum zijn gereden. Hotel Ambar wat in het centrum van Bogota ligt. Een heel eenvoudig hotel waar we niet kunnen douchen( is wel een douche) maar hier komt zo'n heet water uit dat je gekookt bent!! Wat trouwens niet snel voorkomt want in de meeste gevallen hebben we een koude douche of met een beetje geluk lauw water. We zijn  nog even Bogota centrum in gewandeld om de beentjes wat te strekken en nog wat te drinken en toen naar bed. Pijpje uit...Paar uurtjes goed geslapen maar uit het ritme dus vroeg wakker voor hier. Het is hier 6 u vroeger dan in Nederland. Hier is het nu 5 u in de ochtend , het leven op straat komt hier al aardig in beweging.We vertrekken straks met de bus naar Aipe, een rit van ongeveer 5 uur en daar laten we ons weer verrassen. Het is de bedoeling dat we daar de Magdalena rivier oversteken met een kano en dan uit komen in Vilavieja waar we de rest van de dag verblijven en ook overnachten. Straks ons eerste Colombiaans ontbijtje, en dan weer onderweg....