Sicilie, Italië

14 mei 2019 - Siracusa, Italië

Zondag 12 mei zijn we vertrokken naar Sicilie. Na lang wachten op Schiphol en daardoor maar net op tijd bij de gate zijn we inmiddels dan toch op onze bestemming. 🤗 Ook hier op het vliegveld een lange rij om de auto op te halen dus...weer lang wachten 😜Maar ja dat mag de pret niet drukken😉 en dan ja eindelijk! Zijn we dan onderweg naar ons verblijf in Porza di Mazza. Een verbouwde graanboerderij/wijnboerderij. Een heel mooi en rustig plekje! Daar aangekomen zijn we heel vriendelijk ontvangen en kunnen we ons installeren in ons mini huisje, basic maar meer dan een bed en badkamer heb je hier eigenlijk niet nodig. Vanmiddag al een beetje op verkenning geweest in de omgeving.  En zie foto meteen al een brioche con gelato gegeten, een brioche broodje met ijs ertussen typisch Siciliaans en overheerlijk!😋daar word je echt blij van mmmm...Vakantiegevoel!🤗☀️S’avonds heerlijk gegeten hier bij de gastvrouw. Daarna uitgeteld naar bed want ondanks dat het niet ver vliegen is ben je door al het gereis toch wel moe en aan je bedje toe...😴

1. Gerda en Jaak Vrolix:
    14 mei 2019
    Hallo,
    Het ziet er goed uit, geniet er maar ten volle van. Af en toe moeten de batterijen wel eens worden opgeladen. Lekker rustig aan het water, wat moet een mens meer hebben. Dat brioche-broodje lijkt mij wel lekker te zijn.