Aankomst in Cartagena

15 maart 2014 - Cartagena, Colombia

Hola,

Gisteren zijn we vertrokken vanuit Santa Marta met de bus naar Cartegena. Een reis van ongeveer 5 uur, we dachten 3 uur maar dit was toch langer.

Toen we aankwamen zijn we met een taxi naar het hotel gereden ongeveer een uur rijden naar het hotel waar we dachten te overnachten maar helaas Vol! Nou dachten we geen probleem er zijn nog genoeg hotels hier dus dan kijken we naar een ander hotel,nou mooi niet er bleek een filmfestival te zijn en alle hotels zaten zowat vol. Maar uiteindelijk gelukkig na heel wat gebel door de vriendelijke dame van het hotel had ze 2 hotels gevonden waar voor ieder nog een kamer vrij was. Dus wij met onze koffers door de straten, op naar het eerste hotel, daar aangekomen....Vol! Geen kamer...Inmiddels was het 18.30 u tja toch door naar de volgende en gelukkig de kamer was er nog en wat voor een kamer , voor ons een suite, en er was gelukkig ook nog een 2e kamer zodat we allemaal heerlijk konden slapen vanacht.