1e week

10 maart 2014 - Santa Marta, Colombia

Zo de eerste week achter de rug. Veel gezien al, en allemaal erg indrukwekkend!

Vanmorgen na een busreis van 12 uur! Aangekomen in Santa Marta.

Dit was afzien zeg, weinig slaap, en het eerste stuk van de reis misselijk van de bochten en het afremmen en optrekken van de bus vanwege het afdalen.

Gelukkig had Piet nergens last van, Adriaan ook niet ,Luz wel maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat ze een niet al te vers broodje voor vertrek gegeten had en hier ook misselijk van was.

Toen we onderweg een stop hadden gingen Adriaan en Luz even uit de bus voor een plas pauze, ze waren nog niet terug toen ineens de bus ging rijden, ...toen was er even lichte paniek bij Piet en mij, wij roepen naar de chauffeur " dos personas el banjo"! Piet naar voor gelopen maar de chauffeur negeerde dit, wat bleek nu hij ging alleen maar draaien om op een andere plek te parkeren om hier wat langer te kunnen staan maar ja dat begrepen wij niet, ha ha!

Santa Marta is een kustplaats waar we een enorm verschil zien ten opzichte van het noorden waar we vandaan komen, enorm stoffig,droog en vooral arm!

Na wat bijgeslapen te hebben( de dames dan) Piet en Adriaan zijn een pintje gaan drinken zijn we met een bootje naar het strand geweest.

Heerlijk relaxed, gezwommen, geluierd, en heerlijke verse vis gegeten!

En vanavond......vroeg naar bed!