Siracusa

15 mei 2019 - Siracusa, Italië

Gisteren zijn we naar Siracusa geweest. Dit is wel een aanrader. Zeker het oude gedeelte is echt de moeite waard. We hebben er s’avonds heerlijk gegeten in een piepklein restaurantje met super vriendelijke bediening. Drogheria Drago heet het.

Ook hebben we het oude stadje Noto bezocht. Dit is een oude stad in Barok stijl. Ook de moeite waard om te bezoeken.

Het weer is erg wisselvallig en af en toe een paar flinke buien erbij, helaas nog niet het echte vakantiegevoel weer. Vanmorgen hebben we gelukkig wel een goede start en buiten kunnen ontbijten gelukkig☀️😎dit geeft meteen weer een ander sfeertje.

Vandaag gaan we naar Ragusa de stad van de chocolade...en ook weer Barok. De stad ligt in het zuidoosten 40 km van Syracusa.

1. Ome Jo:
    16 mei 2019
    Ja ,hier Ome Jo
    Het is vandaag nog even afzien met het weer ,maar morgen en voor de rest van de tijd hebben jullie
    het wat betreft het weer het goed aanstaan
    Voor de rest ,is het een Dik voor mekaar show met elkaar , met de wel verdiende druk van het vat !
    Ik zie jullie stralend genieten van een harten gedecoreerde kop koffie (mooie foto,s)
    Ja van vakantie vieren is aan jullie wel besteed , dus ga nog maar even zo door ,want lekker is maar ene
    vinger lang
    Prettige voortzetting van jullie reis gewenst ,van Micheline ,en ondergetekende !