Relax dagje La Playa

21 maart 2014 - San Bernardo del Viento, Colombia

Vandaag hebben we een relaxdagje gehad. Eerst zijn we wat boodschappen gaan doen voor het etentje van as. zondag met de familie van Luz. Daarna zijn we nog even op de school van Adriaan gaan kijken, en hebben we Yulianis bezig gezien en Jose Miguel, het kindje wat Riena en Michel sponsoren. En uiteraard hebben we hem ook op de foto gezet. Adriaan heeft nog zitten dollen met de kinderen want deze zijn echt gek op hem!

Daarna zijn we op de motor vertrokken naar het strand Los Tambos. Dit ligt 8 km van San Bernardo. Voor 1,-euro werden we naar het strand gebracht. Na een wandeling van een half uur langs het strand kwamen we bij een strandhotel waar we heerlijk onder een palm hutje hebben genoten van de zon, zee, en lekker eten. De zee is hier behoorlijk ruw met een sterke branding, dus niet echt geschikt om te zwemmen. Op het eind van de middag zijn we weer naar de harde weg gelopen en hebben we enkele taxi motors aangehouden die ons voor de deur hebben afgezet.

1. Marlijn:
    23 maart 2014
    Ik heb al hel wat gereisd en dacht nu uitgereisd te zijn, maar dit lijkt me geweldig, zeker met z,n viertjes zonder reisorganisatie
    marlijn
  2. Riena:
    23 maart 2014
    Bedankt voor de foto's. Leuk dat jullie hem ontmoet hebben.
    Ik ben wel wat jaloers als ik die strandfoto's zie ! Wij stonden gister in een hagelbui ...